Kako sem življenje Franja Malgaja naredil zanimivo za učence

Zelo rad programiram in se ukvarjam z računalniki. Ko bom odrasel, bom najverjetneje programer. Naredil sem že več iger in projektov, a idejo o kvizu Franja Malgaja mi je dala gospa knjižničarka Simona Fridl. Najprej sem raziskoval Franja Malgaja, si sposodil nekaj knjig o njem, prebrskal par spletnih strani in nato začel pisati vprašanja. Nekaj sem jih naredil v šoli, večino pa doma. Ta kviz sem delal kakšen mesec. Težave pa so se pojavile pri vprašanjih, pisanju napačnih odgovorov in iskanju resničnih podatkov, saj sem naletel na strani, ki so imele različne podatke o Franju Malgaju. Vprašanja si je bilo kar težko izmisliti, še posebej zanimiva. To mi je vzelo kar precej časa. Odgovori pa še več. Pisanje napačnih odgovorov je lahko veliko težje, kot si mislite! A sem se pri izdelovanju tega kviza zelo zabaval, saj so mi z nekaj vprašanji in odgovori pomagali tudi moji sošolci. Ko so sošolci igrati ta kviz, se jim je zdel super, nato sem jim pokazal, kako je igra narejena. Kar nekaj jih je zabolela glava. Mislim, da bi v šoli morali imeti več pouka v računalniški učilnici, saj bi se lahko tudi ostali učenci naučili ustvarjanja zanimivih iger. Kviz je najprej imel samo 5 vprašanj, nato sem ga začel nadgrajevati. Zdaj ima kviz 13 vprašanj. Igralec ima 3 življenja, to pomeni, da se lahko zmotiš samo dvakrat, sicer moraš začeti znova. In kaj se zgodi ko se prebiješ do konca? Poskusite tukaj

https://scratch.mit.edu/projects/301803159/fullscreen/

Filip Zavrnik